Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Jo Visser - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen... - Reisverslag uit Assendelft, Nederland van Jo Visser - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen...

Door: Joëlla

Blijf op de hoogte en volg Jo

15 Juli 2012 | Nederland, Assendelft

Even geen gedoe meer van de Andes met zijn Inca-samenleving. Dat hebben we nu wel weer gezien.
Dit jaar zal Centraal-Amerika met zijn Maya/Azteken-samenleving, het grillige verleden van de dictaturen en de interventies van de VS centraal staan als ‘gedoe’ dat wij zullen aantreffen.

Vanaf a.s. donderdag 19 juli ’12 zullen wij (ik en Joost) ons 4 weken lang in Centraal Amerika bevinden. Er zal eerst een 21uur durende reis met 2 overstappen worden ondernomen, waarna wij in Panama stad zullen landen. Een bezoek aan het kanaal staat al gepland. Verder zullen wij doorreizen naar Costa Rica, Nicaragua, Honduras, El Salvador, Guatemala en hopelijk ook nog Belize. Dit wordt waarschijnlijk allemaal wel opschieten, maar dat hebben we er voor over. Hopelijk kunnen we ook onze rust hierin vinden. Op 17 augustus vliegen we vanaf Guatemala weer terug naar Nederland waar we 18 augustus aankomen.

We hopen zo nu en dan wat te berichten op deze site, maar zoals altijd: niets is zeker. Helemaal niet als je van Latijns-Amerikaanse internet afhankelijk bent ;)

Liefs,

Joëlla

• 16 Juli 2012 - 18:48

Olga:

veel plezier joëlla! gaat vast lukken

Verslag uit: Nederland, Assendelft

América Central