Allereerste berichtgeving - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Jo Visser - WaarBenJij.nu Allereerste berichtgeving - Reisverslag uit Wormerveer, Nederland van Jo Visser - WaarBenJij.nu

Allereerste berichtgeving

Door: Joella

Blijf op de hoogte en volg Jo

10 December 2009 | Nederland, Wormerveer

Ik ben alweer een tijdje bezig met het voorbereiden van mijn reis naar Peru en Ecuadoor. Ben sinds de zomervakantie 2009 druk bezig met geld verdienen en op dit moment doe ik fulltime administratief werk. Ik studeer dus niet. Dit heeft er deels mee te maken dat ik nog niet kan/kon kiezen voor een studie. Het aanbod is zo groot en wat ik precies wil, dat weet ik nog niet. Behalve dat ik heel graag reis en andere culturen ontdek. Vandaar dat ik heb gekozen om naar Zuid-Amerika te gaan. Het reisbloed zit in onze familie, maar dit wordt wel mijn eerste "echte" (dwz buiten europa) reis. Ik ben in mijn leven vrijwel heel Europa doorgekruisd met mijn opa en oma, ouders, mijn broer of in mijn eentje.
Terug naar de aankomende reis. Inmiddels heb ik een essay, cv en dergelijke documenten gestuurd naar Travel Active en die hebben het weer gestuurd naar hun zusterorganisaties. Vandaag heb ik gebeld met de vraag of ze al een bevestiging konden geven zodat ik mijn vlucht kon gaan boeken. Voor Peru is er een dikke ja dat kan, voor Ecuador moet ik nog even over iets nadenken.
Dus vandaag, morgen en vant weekend even kijken naar vliegtickets voor een zeer leuk prijsje :P

Groetjes,
Joella

  • 23 Januari 2010 - 11:34

    Daphne:

    Nog een weekje meis!! Leuke site trouwens.
    Kusje, Daphne

  • 25 Januari 2010 - 13:29

    Jurgen:

    Hopsa, je blog staat in mijn favorieten, dus ik ga je avonturen volgen (Y)

    Muchas plezieros!

Verslag uit: Nederland, Wormerveer

Voorbereiding zuid-amerika reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2010

O jeej

10 December 2009

Allereerste berichtgeving
Jo

Actief sinds 09 Juni 2008
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 14637

Voorgaande reizen:

19 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

América Central

19 Juni 2011 - 22 Augustus 2011

Back to the Andes - Peru/Bolivia

11 April 2010 - 01 Juni 2010

Ecuador

30 Januari 2010 - 11 April 2010

Zuid-Amerika 2010 deel 1

30 November -0001 - 30 November -0001

Voorbereiding zuid-amerika reis

Landen bezocht: